Monday, 18 April 2016

VITAMIN C MEMBENTUK KOLAGEN DAN RAHSIA KULIT CANTIK CERAH BERSERI

             Apa Kelebihan Vitamin C Shaklee ?


Vitamin C Shaklee Rahsia Kulit Cantik dan Cerah

Assalamualaikum.W.B.T
Hari ni Kak Siti nak kongsi Rahsia atau Kelebihan Sustained Release Vitamin C Shaklee untuk kulit cantik,cerah dan gebu. Rata-rata wanita pada hari ini lebih suka dirinya kelihatan cantik, tak kira sama ada cantik dari luaran atau dalaman. Apa yang pasti cantik di mata orang yang tersayang.
Dulu semasa dibangku persekolahan cikgu ada bagi tahu Vitamin C sangat penting untuk kekuatan tubuh badan kita. Ia bertindak sebagai anti-oksidan yang baik dan mampu mencantikkan kulit. Dengar cantik je celik mata 😯
Tapi dulu, yang saya tahu Vitamin C boleh dapat daripada buah oren je. Hah tiap kali ingat Vitamin C bantai makan buah oren huhu Nak cantik kononnya  😀


Cantik vs SR Vita-C Shaklee

Tapi apa kaitan “cantik” dengan Sustained Release Vita-C Shaklee ni? dan apa sebenarnya fungsi Vitamin C ni untuk cantikkan kulit kita? Dah nak bulan puasa dan dekat dah dengan nak raya..lagipun bulan ni promo vitamin C ..jimat banyak ni.. pasti semua nak kulit cantik, cerah dan gebu kan masa raya nanti kan ? Semua orang boleh cantik, jom bongkar rahsia macam mana nak dapatkan kulit cantik hanya dengan Vitamin C.
Pernah terbaca salah satu artikel rahsia orang yang kulit putih gebu ni rupanya dia ada amalkan pengambilan Vitamin C. Tak heran lah kan kalau ada artis yang sanggup cucuk Vitamin C untuk kekal cantik. Patut lah kulit cantik flawless je kan. Tak kurang juga yang mengambil Vitamin C dengan cara suntikan. Nampak macam mengerikan tapi dengan cara ini kesannya akan nampak lebih cepat dan berkesan.

Tetapi tak digalakkan, sebaiknya kita pilih Vitamin C yang diformulasikan daripada bahan semulajadi. Dalam kata lain bukan yang tiruan, tidak menyakitkan (seperti suntikan Vita-C) dan selamat digunakan. Nak cantik biarlah seiring dengan kesihatan kita 🙂
SR VITA-C SHAKLEE UNTUK KULIT CERAH

Sustained Release Vita-C 500mg Shaklee

Sustained Release Vita-C Plus merupakan Vitamin C yang diformulasikan dalam bentuksustained-release. Bermaksud Vitamin C akan dilepaskan secara berperingkat didalam tubuh badan kita.
Selain memberikan kelebihan untuk cantik ia juga membantu melindungi kesihatan dengan lebih optimum. Jadi seiring makan Vita-C dapat kulit cantik dan sihat.
Tapi hari ni Kak Siti nak fokus kepada Kelebihan dan Keistimewaan kita makan SR Vita-C Shaklee untuk Kulit Cantik dan Berseri.
  • Membantu Pembentukan Kolagen
SR Vita-C Shaklee membantu merangsang penghasilan semula kolagen dalam tubuh badan kita. Ia mampu menjadikan kulit wajah lebih anjal dan lebih halus.
Kolagen merupakan salah satu protein yang terdapat dalam tubuh badan kita. Ia merupakan komponen penting bagi mendapatkan kulit yang gebu dan halus. Tubuh badan kita memerlukan kolagen bagi menghasilkan kulit cantik dan sihat.
Ia bertindak sebagai penguat otot-otot diwajah supaya kelihatan lebih anjal dan halus. Akan tetapi penghasilan kolagen akan merosot apabila umur kita mencecah 30 tahun ke atas. Oleh itu kita digalakkan untuk mengambil suplemen yang membekalkan kolagen untuk topup keperluan tubuh badan kita.
  • Mencerahkan Kulit Wajah
SR Vita-C membantu mencerahkan kulit wajah. Pengambilan Vitamin C setiap hari membantu mencerahkan kulit wajah yang kusam dan tona tidak sekata.
Ia juga bertindak sebagai anti-pigmen, iaitu mencegah daripada pembentukan pigmen berlaku yang boleh mengakibatkan jeragat terbentuk pada bahagian wajah kita.
  • Melindungi Sel Kulit Daripada Kerosakan
Vitamin C antara vitamin yang penting dalam membantu melindungi ketahanan sel sel kulit  dari terdedah dengan sinaran matahari (UV) yang mampu merosakkan sel kulit. Macam kak Siti sebelum ni kerja office tak rasa sangat bahang panas tu..tapi bila dah berhenti kerja..hari-hari ulang pagi,tengahari dan petang hantar ambil anak sekolah. Memang terdedah dengan matahari terik. Alhamdulillah Vitamin C banyak membantu mencerahkan kulit.
Apabila sel-sel kulit mula terjejas ia akan mengakibatkan pelbagai kerosakan dan kesan terhadap kulit wajah kita. Contohnya :-
  1. Kulit menjadi kusam
  2. Sangat sensitif
  3. Kulit menjadi merah-merah
  4. Jeragat dan jerawat mula membentuk
  • Mempercepatkan Penyembuhan Luka
Pengambilan Vitamin C yang konsisten membantu menyembuhkan luka dengan cepat. 
Bila keperluan Vitamin C cukup untuk badan kita, ia akan membantu memperbaiki sel-sel kulit yang luka dengan cepat dan pesat pertumbuhannya.
Situasi sama apabila jerawat tumbuh dibahagian muka, jika badan kita kekurangan Vitamin C, badan kita tak mampu untuk bekalkan Vitamin C bagi membantu menyembuhkan atau mengecutkan jerawat.
Kesannya, jerawat yang luka tadi lambat kecut dan berkemungkinan akan meninggalkan parut. Jadi nak kulit cantik bebas jerawat dan parut cuba amalkan pengambilan Vitamin C secara konsisten.
  • Kulit Halus dan Gebu
Kolagen adalah punca utama kulit halus dan gebu. Bila tahap keperluan kolagen dalam badan kita mencukupi. Ia sekaligus membantu menganjalkan kulit wajah. Kulit akan teras alebih halus dan gebu. Tak percaya? Pergi cocok2 pipi orang yang selalu amalkan pengambilan suplemen kolagen. Gebu je kan?
Dengan SR Vitamin C Shaklee ia membantu menjadikan kulit lebih halus dan anjal. Dah tak payah risau cik abang pun tak akan cari lain dah. Bila isteri dah molek depan mata.


Apakah Keistimewaanya ?

Sustained Release Vitamin C Shaklee merupakan Vitamin C yang diestrak daripada kulit buah dan mengandungi 25% bioflavonoid. Bioflavonoid mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan vitamin C di dalam tubuh badan kita untuk membantu menetang bakteria dan radikal bebas.
  1. 1 biji tablet SR Vita-C mengandungi 7 1/2 biji buah termasuk kulitnya
  2. Mengandungi bioflavonoid (memberi ketahanan kepada tubuh badan)
  3. Pembebasan secara berperingkat (sustained release) setiap jam di dalam tubuh badan kita selama 5 jam tanpa henti
  4. Ianya adalah Vitamin C semulajadi, tanpa perasa dan pewarna tiruan

Sekiranya anda nak kan kulit cantik semulajadi, boleh amalkan pengambilan SR Vitamin C Shaklee. Sesuai dengan kandungan yang dibekalkan secara semulajadi untuk tubuh badan kita. Lepas makan SR Vitamin C dah tak payah risau atau obses nak cantik dengan bahan-bahan yang merbahaya dan menyakitkan. Biarlah orang tengok natural beauty kita nanti kan ? 😉
Sebotol SR Vitamin C Shaklee mengandungi 180 biji tablet tahan selama 6 bulan penggunaan. Jimat sangat kan? Bulan April ni promo..lagi lah murah dan jimat banyak..
Bagaimana untuk dapatkan nya ?
Boleh pm/whatsapp terus no Kak Siti Azimah Yusoff Pengedar Sah Shaklee Malaysia di talian 019-4576411
Your Best Seller..
FB Siti Azimah Yusoff, Lovelyraisya.blogspot.com

Friday, 4 December 2015

Set Kecantikan Kulit Shaklee Untuk Wajah Cantik Berseri-Seri



Assalamualaikum semua..

Pada petang ini timbul rasa hati nak kongsi dengan anda semua pasal set kulit cantik ni..Siapa yang tak nak cantik kan ! Sudah tentu ramai di kalangan wanita yang mengimpikan nya.Terutamanya para ibu-ibu yang sentiasa ingin cantik dan anggun. Walaupun sudah beranak pinak tetapi masih lagi ada keinginan untuk cantik. Bukan untuk sesiapa pun... untuk en suami juga. Betul tak? Kalau selekeh jer mesti ada perasaan kurang keyakinan diri..












Ok saya nak kongsi pengalaman saya sendiri. Sebelum saya amal kan set kulit cantik ni, kulit saya ada masalah gatal-gatal dan berparut dibahagian betis. Selain itu juga , saya ada masalah gatal kulit kepala. Kerap juga saya ambil ubat klinik pakar kulit. Habis ja ubat, gatal semula. Tujuan pertama saya ambil set kulit cantik Shaklee ni bukan untuk hilang kan masalah kulit saya ni, tetapi tujuan saya ambil set ini semata-mata untuk cantik kan kulit kerana umur pun semakin meningkat. Nak anjalkan kulit,nak cerahkan kulit, itu tujuan pertama saya, Akhirnya, tanpa saya sedari masalah kulit gatal saya hilang terus dan tak perlu ke klinik pakar kulit lagi. Parut pun  hilang macam tu ja. Baru saya sedari rupa-rupanya set ini pun dapat hilang kan masalah kulit gatal saya juga.. KULIT SAYA MAKIN CERAH, ANJAL DAN GEBU..Syukur sangat-sangat.


JOM KITA LIHAT !

APA YANG ADA DALAM SET KULIT CANTIK BERSERI SHAKLEE? 




Peranan Vitamin E :


  • Menjaga kesegaran dan keremajaan kulit
  • Melindungi kulit dari sinar ultra-ungu
  • Menjaga kelembapan kulit 
  • Menghapuskan radikal bebas yang merosakkan sel
  • Merawat dan mencegah parut
  • Melambatkan proses penuaan (Awet muda)


Peranan Vitamin C :


  • Sebagai antioksidan kuat yang melindungi kulit daripada pencemaran udara dan sebagainya
  • Meransang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit, yang akan menjaga kekenyalan ,kelenturan dan kehalusan kulit
  • Mencerahkan kulit
  • Membantu pembentukan kolagen
  • Atasi masalah jerawat, maslah kulit (ekzema)


Peranan B Complex :


  • Sebagai pelembab
  • Mencegah pigmentasi
  • Melambatkan proses penuaan
  • Mengatasi jerawat
  • Bagus untuk kulit berminyak


Peranan ESP :


  • Cerahkan kulit
  • Hilangkan jeragat
  • Hilangkan parut
  • Anjalkan kulit dan menganjalkan payudara yang kendur
  • Menjadikan kulit muka cantik, halus, gebu dan berseri



Kombinasi Vitamin E,Vitamin C, B-Complex dan Esp dalam kecantikkan kulit :

  • Mengurangkan kedutan dan pembentukan garis-garis halus
  • Mencegah penuaan
  • Menjadikan kulit lebih kenyal
  • Mencerahkan kulit
  • Menjaga kulit dari sinaran UV
  • Mengurangkan parut jerawat
  • Menjadikan wajah lebih cerah dan kemerahan
  • Menjadikan wajah lebih berseri
  • Menjadikan kulit lebih halus dan gebu


APA KATA KITA LIHAT TESTIMONI PELANGGAN SAYA SENDIRI YANG MENGAMALKAN SET KULIT CANTIK

TESTIMONI 1



TESTIMONI 2




TESTIMONI 3



Ok saya nak belanja lagi testimoni untuk tatapan semua di sini









Untuk mencapai wajah cantik berseri adalah lebih baik kita rawat dari dalaman kulit. Konsepnya mudah. Apabila dalaman sihat, maka luaran pun akan menjadi sihat dan cantik berseri. Jadi jangan membuang masa mencari produk pencuci dan kecantikan wajah untuk luaran jika dalaman kita tidak dirawat terlebih dahulu. Mulai sekarang kita rawat wajah kita dari dalam kulit dengan set kecantikan Shaklee.

Jom hubungi saya untuk pembelian Set Kulit Cantik Shaklee atau daftar ahli Shaklee dengan saya Pn Siti Azimah Yusoff..ID 1126920


Salam Sayang 

  • Pn Siti Azimah Yusoff
  • sms/whatsApp : 019-4576411
  • Fb : Siti Azimah Yusoff
  • email : sinar_10@yahoo.com

Setiap pembelian  produk Shaklee dari saya  akan menerima konsultasi percuma dari saya.


Thursday, 30 April 2015

SAKIT SENDI?????

Assalamualaikum


SET KESIHATAN SENDI SHAKLEE







ADVANCED JOINT HEALTH TABLET SHAKLEE
MENYOKONG KESIHATAN SENDI DALAM 3 CARA


1. MENYOKONG  KESELESAAN SENDI
2. BERTINDAK SEBAGAI KUSYEN
3. MEMELIHARA TISU PENYAMBUNG





 OMEGA GUARD SHAKLEE



Asid lemak Omega 3 merupakan asid lemak penting untuk kesihatan yang tidak dapat dihasilkan oleh badan kita.. Kebaikan EPA dan DHA yang terdapat di dalam Omega 3 memelihara fungsi-fungsi sendi dengan mengekalkan paras asid lemak Omega 3 larut dalam tisu rawan.
Oleh sebab itu ia boleh mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan.. Oleh itu pengambilan makanan atau supplemen yang mengandungi khasiat Omega 3 secara berterusan mencegah arthritis dan  memelihara sendi dan mampu mengurangkan masalah inflamasi.
 OSTE MATRIX SHAKLEE





KOMPREHENSIF, TERBUKTI SECARA  KRINIKAL DAN MUDAH DITELAN
Tulang adalah struktur penting dalam tubuh manusia. Ia membina kerangka tubuh, menyokong berat badan serta melindungi organ-organ utama seperti paru-paru,jantung,hati dan buah pinggang; selain membolehkan kita menggerakkan otot dan tubuh dengan bebas. Mengekalkan kesihatan tulang yang optimum adalah amat penting untuk mengecapi kesihatan keseluruhan yang sempurna.

OSTE MATRIX membekalkan nutrien harian, termasuk kalsium yang penting dalam pembentukan dan pertumbuhan tulang dan gigi. Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan meneral iaitu zink, kuprum, dan mangan untuk mengekalkan kelancaran fungsi tubuh. Ditampilkan dalam bentuk kaplet kecil bersalut yang mudah ditelan.





Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya Pn Siti Azimah bt Yusoff di 0194576411

Salam Sayang
FB Siti Azimah Yusoff
Emel sinar_10@yahoo.com



Sunday, 26 April 2015

SET BAJET KURUS SHAKLEE



Ini adalah set bajet rendah bagi yang ingin mencapai berat badan ideal, harga adalah mampu milik. Berikut adalah fungsi kedua suplemen ini,


LECITHIN (RM52.50 - 180 BIJI)
  • Memecahkan lemak dan kolesterol
  • Bertindak sebagai "pembersih" salur darah
  • Menghalang obesiti
  • Membantu mempercepatkan pembakaran lemak
  • Mengaktifkan metabolisma sel
  • Menghalang enapan lemak di hati

HERB-LAX (RM52.50 - 120 BIJI)
  • Mengempiskan perut
  • Merangsang usus untuk proses pembersihan secara lembut
  • Membantu proses pembuangan toksin
  • Membersihkan darah, usus dan hati
  • Membantu masalah lebihan air dalam badan

Sila hubungi Lovelyraisya.blogspot.com utk konsultasi percuma, eksklusif buat pelanggan kami. Cadangan suplement boleh disesuaikan mengikut keperluan dan juga bajet anda. 

Siti Azimah di Facebook
0194576411
sinar_10@yahoo.com

Harga Ahli yang berbaloi-baloi,
berminat untuk ketahui faedah sebagai ahli Shaklee? hubungi Siti Azimah

Ingin buat belian sekarang?? pm 0194576411