Friday, 4 December 2015

Set Kecantikan Kulit Shaklee Untuk Wajah Cantik Berseri-Seri



Assalamualaikum semua..

Pada petang ini timbul rasa hati nak kongsi dengan anda semua pasal set kulit cantik ni..Siapa yang tak nak cantik kan ! Sudah tentu ramai di kalangan wanita yang mengimpikan nya.Terutamanya para ibu-ibu yang sentiasa ingin cantik dan anggun. Walaupun sudah beranak pinak tetapi masih lagi ada keinginan untuk cantik. Bukan untuk sesiapa pun... untuk en suami juga. Betul tak? Kalau selekeh jer mesti ada perasaan kurang keyakinan diri..












Ok saya nak kongsi pengalaman saya sendiri. Sebelum saya amal kan set kulit cantik ni, kulit saya ada masalah gatal-gatal dan berparut dibahagian betis. Selain itu juga , saya ada masalah gatal kulit kepala. Kerap juga saya ambil ubat klinik pakar kulit. Habis ja ubat, gatal semula. Tujuan pertama saya ambil set kulit cantik Shaklee ni bukan untuk hilang kan masalah kulit saya ni, tetapi tujuan saya ambil set ini semata-mata untuk cantik kan kulit kerana umur pun semakin meningkat. Nak anjalkan kulit,nak cerahkan kulit, itu tujuan pertama saya, Akhirnya, tanpa saya sedari masalah kulit gatal saya hilang terus dan tak perlu ke klinik pakar kulit lagi. Parut pun  hilang macam tu ja. Baru saya sedari rupa-rupanya set ini pun dapat hilang kan masalah kulit gatal saya juga.. KULIT SAYA MAKIN CERAH, ANJAL DAN GEBU..Syukur sangat-sangat.


JOM KITA LIHAT !

APA YANG ADA DALAM SET KULIT CANTIK BERSERI SHAKLEE? 




Peranan Vitamin E :


  • Menjaga kesegaran dan keremajaan kulit
  • Melindungi kulit dari sinar ultra-ungu
  • Menjaga kelembapan kulit 
  • Menghapuskan radikal bebas yang merosakkan sel
  • Merawat dan mencegah parut
  • Melambatkan proses penuaan (Awet muda)


Peranan Vitamin C :


  • Sebagai antioksidan kuat yang melindungi kulit daripada pencemaran udara dan sebagainya
  • Meransang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit, yang akan menjaga kekenyalan ,kelenturan dan kehalusan kulit
  • Mencerahkan kulit
  • Membantu pembentukan kolagen
  • Atasi masalah jerawat, maslah kulit (ekzema)


Peranan B Complex :


  • Sebagai pelembab
  • Mencegah pigmentasi
  • Melambatkan proses penuaan
  • Mengatasi jerawat
  • Bagus untuk kulit berminyak


Peranan ESP :


  • Cerahkan kulit
  • Hilangkan jeragat
  • Hilangkan parut
  • Anjalkan kulit dan menganjalkan payudara yang kendur
  • Menjadikan kulit muka cantik, halus, gebu dan berseri



Kombinasi Vitamin E,Vitamin C, B-Complex dan Esp dalam kecantikkan kulit :

  • Mengurangkan kedutan dan pembentukan garis-garis halus
  • Mencegah penuaan
  • Menjadikan kulit lebih kenyal
  • Mencerahkan kulit
  • Menjaga kulit dari sinaran UV
  • Mengurangkan parut jerawat
  • Menjadikan wajah lebih cerah dan kemerahan
  • Menjadikan wajah lebih berseri
  • Menjadikan kulit lebih halus dan gebu


APA KATA KITA LIHAT TESTIMONI PELANGGAN SAYA SENDIRI YANG MENGAMALKAN SET KULIT CANTIK

TESTIMONI 1



TESTIMONI 2




TESTIMONI 3



Ok saya nak belanja lagi testimoni untuk tatapan semua di sini









Untuk mencapai wajah cantik berseri adalah lebih baik kita rawat dari dalaman kulit. Konsepnya mudah. Apabila dalaman sihat, maka luaran pun akan menjadi sihat dan cantik berseri. Jadi jangan membuang masa mencari produk pencuci dan kecantikan wajah untuk luaran jika dalaman kita tidak dirawat terlebih dahulu. Mulai sekarang kita rawat wajah kita dari dalam kulit dengan set kecantikan Shaklee.

Jom hubungi saya untuk pembelian Set Kulit Cantik Shaklee atau daftar ahli Shaklee dengan saya Pn Siti Azimah Yusoff..ID 1126920


Salam Sayang 

  • Pn Siti Azimah Yusoff
  • sms/whatsApp : 019-4576411
  • Fb : Siti Azimah Yusoff
  • email : sinar_10@yahoo.com

Setiap pembelian  produk Shaklee dari saya  akan menerima konsultasi percuma dari saya.