Thursday 30 April 2015

SAKIT SENDI?????

Assalamualaikum


SET KESIHATAN SENDI SHAKLEE







ADVANCED JOINT HEALTH TABLET SHAKLEE
MENYOKONG KESIHATAN SENDI DALAM 3 CARA


1. MENYOKONG  KESELESAAN SENDI
2. BERTINDAK SEBAGAI KUSYEN
3. MEMELIHARA TISU PENYAMBUNG





 OMEGA GUARD SHAKLEE



Asid lemak Omega 3 merupakan asid lemak penting untuk kesihatan yang tidak dapat dihasilkan oleh badan kita.. Kebaikan EPA dan DHA yang terdapat di dalam Omega 3 memelihara fungsi-fungsi sendi dengan mengekalkan paras asid lemak Omega 3 larut dalam tisu rawan.
Oleh sebab itu ia boleh mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan.. Oleh itu pengambilan makanan atau supplemen yang mengandungi khasiat Omega 3 secara berterusan mencegah arthritis dan  memelihara sendi dan mampu mengurangkan masalah inflamasi.
 OSTE MATRIX SHAKLEE





KOMPREHENSIF, TERBUKTI SECARA  KRINIKAL DAN MUDAH DITELAN
Tulang adalah struktur penting dalam tubuh manusia. Ia membina kerangka tubuh, menyokong berat badan serta melindungi organ-organ utama seperti paru-paru,jantung,hati dan buah pinggang; selain membolehkan kita menggerakkan otot dan tubuh dengan bebas. Mengekalkan kesihatan tulang yang optimum adalah amat penting untuk mengecapi kesihatan keseluruhan yang sempurna.

OSTE MATRIX membekalkan nutrien harian, termasuk kalsium yang penting dalam pembentukan dan pertumbuhan tulang dan gigi. Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan meneral iaitu zink, kuprum, dan mangan untuk mengekalkan kelancaran fungsi tubuh. Ditampilkan dalam bentuk kaplet kecil bersalut yang mudah ditelan.





Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya Pn Siti Azimah bt Yusoff di 0194576411

Salam Sayang
FB Siti Azimah Yusoff
Emel sinar_10@yahoo.com



No comments:

Post a Comment